Känns som att jag ska bli ordentligt sjuk...

Orkar inte skriva nåt utförligt ikväll, känner mej hängig...är hungrig, men vet inte på vad...=(
Varit i stallet ett par timmar efter jobbet, men blev mest att mocka och greja i mitt egna lilla tempo idag, orkade inte stressa direkt... Tog en liten skrittur barbacka på min lilla svarta skönhet ialla fall... Kan inte låta bli att le när jag tittar på henne, så vacker...=o) Min lilla strumpa!
.
Har varit lugnt på jobbet idag tack och lov, hade inte orkat med nån folkstormning. Hoppas jag känner mej piggare imorgon. Vill inte bli sjuk nu igen...usch, hatar att ligga hemma och snora..=o(
.
Så nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska komma hem och tycka lite synd om mej, funderar på att laga lite mat, men vet inte om kycklingen är helt tinad än... hmm, får se om jag orkar, annars fixar jag det imorgon när jag kommer från jobbet. Jobbar lång dag imorgon, hemma sent... Men sen är jag ju ledig igen på torsdag så då känns det inte så betungande...=o)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0