Hemma idag också...väntar på samtal...

från Gränna VC...har blivit värre så nu får det nog bli ett besök ialla fall...se om dom hittar nåt denna gången...
.
Annars är det till att vara hemma och vila som gäller idag, ja, stallet med sväng med såklart...dom måste ju få iordninggjort även om man är sjuk. Även idag är jag fruktansvärt glad att jag redan har hösilage packat...
.
Längtar till lördag och GBG HorseShow, hoppas bara att jag mår lite bättre, vill inte stanna hemma..=(
I dags läget är det bara en sak som jag ska kika efter på mässan, ett tredelat med parerstänger...tänkte jag kunde fynda ett till bra pris på mässan. Kruxet är att jag behöver ett med nån annan metall än den vanliga till min lilla donna...har inte hittat det hittills, eller jo, i min vanliga ridsportbutik...men dom kostade därefter också...
.
Nu ska jag försöka äta nåt...sen ta en varm dusch...
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0