Godis/glass sugen, sjukan och frisyrfundering...

Är så fruktansvärt godissugen, eller glass...eller båda kanske...
.
Har varit i stallet och gjort iordning, tränat lite med hästarna och så...Lucky gjorde stora framsteg, hon förvånade mej den lilla skruttan...Ludde hade jag ju nästan väntat mej det resultatet med, han tyckte verkligen det var roligt...=o)
.
Om jag orkar ska jag gå en längre promenad med Donna sen, men för tillfället känns soffan verkligen bra...
.
Det gick ganska bra hos läkaren, fick inget svar på vad det kan vara, dock kunde vi utesluta vissa saker, jag är inte intolerant mot nåt, jag har inte magsår och sen var det nåt mer.
Så dom tog ett par liter blod och sen ska jag tillbaka längre fram och bli mer undersökt...
.
Älsklingen ska hjälpa mej att färga håret en dag i veckan, behövs verkligen, sen måste jag klippa mej också, ialla fall toppa och fixa luggen... ser ut som ett litet troll för tillfället... Det är väl nackdelen med mitt jobb att jag har håret uppsatt hela dagarna och likadant i stallet, uppsatt... Ibland är man lite sugen på att klippa av det lite kortare (bara lite, inte superkort), för man har ju aldrig det utsläppt ändå...kan man lika gärna ha en frisyr som är lite lättare att sköta än det långa...
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Ulli

Stackare =( Får hoppas du blir bättre snart.

Kram ulli

2010-02-17 @ 18:35:52
Postat av: Västkust Mamman

Ja precis! Ni e så söta=)

2010-02-18 @ 12:32:38
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0