Blir bara en kortis...

Ska alldeles strax gå och lägga mej, är jättetrött. Älsklingen har redan begett sej en våning upp. Ledig imorgon också, skönt! Ska ut och rida i skogen imorgon tror jag nog...=o) Blev en kortis på banan idag. Lite skritt och trav.
.
Ska ringa läkaren i Gränna imorgon också, få komma dit och göra en undersökning. Är så trött på min mage nu...dom säger ju att är det problem med magen mår inte heller resten av kroppen bra och det stämmer ju verkligen i mitt fall...=(
.
Gått en jättemysig promenad med Donna och älsklingen ikväll också, trevligt att gå själv också, men jag gillar verkligen det där när man går tillsammans. Man får bättre svar då också..=P
.
Natti Natti på er!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0