Sovmorgon...=)

Så underbart med sovmorgon idag, klockan är strax över nio och jag ligger kvar i sängen, hunden är redan rastad då Tobbe var uppe tidigt. Så nu är jag ensam hemma, om man bortser från katten och hunden...=)
.
Idag har jag inget särskilt planerat mer än stallet, hade tänkt skritta Lucky eller jobba hemma lös i ridhuset och gå en promenad med Ludde. Fick ju ta korta promenader med honom på vettigt underlag. Allra bäst vore väl att gå i ridhuset, men hur kul tycker han att det är...=S Så jag får slänga på extra höga broddar och knata på vägen istället...=)
.
Funderar på om jag ska leta reda på nån film och kika på datorn. Kan jag ligga kvar i sängen..=)
Idag skickar vi dom sista tradera-paketen, skönt att ha det gjort.
.
Igår var vi en sväng ner till Borås och hälsade på Ullis och Henrik + alla barnen. Konstaterade att barn växer alldeles för fort. Oscar knatar runt av sej själv och den som man tidigare kallade "minstingen" Rasse är verkligen ingen minsting längre.
.
Resten av veckan sen består utav jobba tors-sön. Och stall såklart..=) Annars har jag väl inget direkt inplanerat.
Eller jo förresten, Elines inflyttningsfest på lördag får man ju inte glömma..=)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0