Förrådsrensning, stallet och ryhov...

Ska alldeles strax ta mej i kragen och masa mej ut till förrådet, ska inventeras grejor... ska äntligen göra mej av med all stängselutrustning och stallutrustning... sånt som inte behövs nu när jag står inackorderad...=o)
Allt ska fotas och sen slänger jag ut det i en mass-annons. orkar inte hålla på att små dutta med lite grejer här och lite där. Ska bara bli skönt att få lite mer plats i förrådet!
.
Sen ska jag ut till stallet och pussa på mina älsklingar, ska låta dom springa av sej lite i padocken idag. Dumle är ju med mej ut också... Imorgon kommer Equiteraputen Samantha ut och ska kika igenom Luddis...ska bli så himla skönt att få honom kollad...=)
.
Igår var jag på Ryhov och det var dags för ny undersökning, så nu är jag sjukskriven fram till den 25 April. Fick stränga order om att sitta ner minst 30 min efter jag ätit och inte stressa i mej maten. Och försöka att inte stressa över huvudtaget.
.
Nehe, dags att hjälpa Tobbe med förrådet!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0