Torsdag...

Funderar på om lilleman tycker att det är dags att gå ut snart igen eller om han ska hålla sej lugn en timma till....
.
Har varit hemma sedan 14.00, gott att komma hem riktigt tidigt idag, även om jag inte gjort nåt nyttigt så är det gott att få vila så mycket... Har varit en jäkla massa trafik på våran lilla smala gata här i e.m. traktorer, mopedbilar, cyklar och en massa annat.
.
Imorgon jobbar älsklingen lunch och kommer hem tidigt, möter upp mej i stallet och tar hand om Dumle-bus under träningen. Hoppas han stannar, tråkigt att han ska behöva åka fram och tillbaka för den korta stunden. Mamsen funderade på att komma upp om hon bara kommer från jobbet vid 15.00.
.
Idag har jag varit ute och promenerat med mina små älsklingar, trött som en liten gris var jag när jag och Ludde kom tillbaka, men det var en mycket nöjd häst jag hade med mej så det var det värt. För Lucky blev det en kortare promenad med lite miljöträning. Nyttigt!
.
Planerar en myskväll imorgon, kan ni tänka er, en fredag som vi båda är hemma tillsammans!? Har en liten ide om att man kanske skulle baka kladdkaka med vispad grädde till, det blir nog uppskattat! Och fläskkotletter och potatisgratäng har vi ju pratat om ett tag.
.
Ikväll blir det Vampire Diaries, sen var det nån ny serie eller om det var en film efter det. Så jag har väl kvällen ganska spikad. Lillemannen ligger på mattan framför soffbordet och gnager på sina tuggpinnar. Om jag finner lite energi någonstans i gömmorna ska han få sej ett bad den lille busen, han luktar som ett helt reningsverk..=P
.
Tog lite nya bilder på min lille goding i stallet imorse!
.

.

.
Kram Sofia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0