Morrn!

Morrn allihopa!
.
Har precis avslutet frukosten, så nu sitter jag och drar på att gå och byta från pyjamas till stallkläder... Bussen går 09.03, så snart måste jag sätta fart. Så skönt att bara ha 3 min ner till bussen och det är om jag går sakta.
.
Det här med Lucky har gnagt i bakhuvudet på mej igår kväll, halva natten och även nu på morgonen... hmm, funderar på om jag skulle rida på banan och kolla av henne eller skritta en sväng i skogen.. iofs var det i galoppen hon var så stel. Jag tror ju säkert att det beror på att hon så tvärt börjat flytta sin vikt bakåt och då blir det väldigt jobbigt för henne... hmm... men man är ju ändå orolig när dom inte går precis som dom brukar...
.
Ludde ska ialla fall få sej en härlig skogstur idag, red ut honom efter förra behandlingen och det uppskattade han så det blir samma idag...
.
Blir nog till att hinna mocka det första jag gör när jag kommer till stallet, sen kommer nämligen Sara och hämtar upp mej, vi ska susa till Bankeryd och inhandla sadel till henne..=o) Hoppas vi att den ligger som en smäck och att det blir lite ordning på träningen i e.m. Bara inte Marsen är för bred för den, så att hon hade behövs en modell Wide istället... men det återstår att se. Den sadeln får hon ju igen pengarna på om det skulle vara så...=o)
.
Nehe, dags att sätta fart kanske...=o)
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0