Lördag morgon...

Vaknade tidigt idag, men orkade inte gå upp... Så telefonen fick sej en behövlig rensning, nu det sista har jag raderat nåt sms åt gången när nya inte har kommit in för att inkorgen varit full. Men nu så!
.
Ska alldeles strax ta tag i frukosten, kanske fixa disken också, innan det kryper ur diskhon av sej själv...=P Ska se om jag kan väcka pojken också, han hade tydligen suttit uppe vid datorn till sent inatt, så han är väl supertrött stackaren... Se om jag kan muta honom med lite frullo..;)
.
Jag hade en heldag i stallet igår, åkte ut med bussen vid 9.00 och han lagom mocka och göra klart boxarna + foder m.m. Sen kom Sara och vi åkte och hämtade en wintec i Bankeryd. Tyvärr var den för smal till Mars... Han behöver nästan lika bred som Lucky. Och så himla rak rygg... Det är knepigt att hitta så brett och rakt. Jag hade ju himla tur som hittade min Wintec Wide till Lucky så smidigt..=o)
.
Ludde var pigg som en jag vet inte vad igår, skrittade en liten sväng i skogen, sen tog jag ett par varv på ridbanan i trav...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0