Lite gnällig idag...

Tobbe är nere i hamnen och förbereder inför imorgon. Själv sitter jag hemma och snorar. Känner mej dock mycket bättre nu är jag vad gjorde igår kväll. Då låg jag med 3 täcken på mej och frös så jag skakade även att jag var ill-varm på kroppen. Förmodligen hög feber. Det har inte blivit mycket sovande inatt, legat vaken flera timmar, hatar att vara täppt i näsan och en massa slem i halsen, får känslan av att inte kunna andas och det pallar jag inte riktigt.
.
Halsen har gett sej nu tills idag, dock har jag grym huvudvärk, men det beror väl på att näsan är så igentäppt.
Men det går ju åt rätt håll ialla fall.
.
Hann med stallet på dagen igår innan jag totaldäckade ialla fall, mockade och gjorde iordning, sedan tog jag en tur på Lucky i skogen, skrittade största delen, men travade lite över fälten. Efter det åkte jag hem och la mej i soffan och förutom att gå ut med Dumle och besöka toa en gång ibland så förmådde jag mej inte att göra mycket mer den e.m./kvällen.
.
Har sån grym ridabstinens idag, hade planerat att ta en skogstur och klättra honom lite. Lucky skulle få sej en lite kortare runda i skogen + lite massage. Men det verkar som att det får bli till att åka ut och mocka och sedan åka hem och lägga mej igen....=(
.
Imorgon måste jag dock vara frisk, då ska jag provrida dressyrsadeln jag lånade hem eftersom den ska tillbaka snart.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0