Energin som bortblåst...

Då var det en ny dag... tyvärr tror jag inte att jag lyckades hitta nån energi under sömnen... Känner mej som en manglad potatis... Och inte kan jag sova mer, det har jag försökt... Så jag tyckte det var lika bra att gå upp. Har varit ute med Dumle en snabbis och nu sitter jag parkerad i soffan. Har inte ens orkat slå på tvn. Däremot börjar faktiskt magen tala om att frukost inom en snar framtid vore ju inte fel...
.
Kl. 16.00 idag kommer Samantha tillbaka för den andra och avslutande behandlingen av Ludde, så nu hoppas jag att hon ser en stor skillnad från förra gången hon var där. Jag tycker med se en skillnad både när jag rider, strechar och strechar/masserar muskeln fram vid bogen/halsen.
Har ju varit lite dumt med ridningen nu sista dagarna, i måndags vart dom igång båda två.. I tisdags hade vi ihopsläpp och eftersom vi fick greja om i hagarna blev det ingen tid att rida nån av dom...=(
Och igår efter allt med Maxen fanns helt enkelt inte lusten där... gick mest och plockade och grejade lite...
.
Så jag får väl ta nya tag idag, Lucky ska motioneras ialla fall, Ludde tror jag ju inte ska ridas efter behandlingen. Så det får bli imorgon.
.
Sen om planerna går som vi har tänkt så blir det bilmässan i Göteborg på lördag. Sen har inte bestämt mej om jag vill åka till ridhuset imorgon eller på söndag. Det ger sej väl, får se vad vi känner för ikväll och imorgon...
.
Ne, får nog ta tag i frukosten...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0