Det var ett par dagar sedan...

Sitter och latar mej lite, funderar på om man skulle försöka ordna till lite mat snart... Börjar faktiskt bli lite hungrig.
.
Lilleman ligger här jämte och sover, trött som sjutton. Men det är ju förståeligt. Varit ute och sprungit i några timmar, han trivs så bra i stallet. Skönt att ha en så snäll liten vovve när jag går och grejar därute...=o)
.
Igår var älsklingen ledig, så det var mysdag, åkte inte ut till hästarna förrens på e.m. och det blev bara en snabbis. Lillemannen fick vara hemma hos husse medans jag var borta.
Igår var det ju läkaren som gällde igen, sjukskriven till lördag, sen ny läkartid på tisdag, men nu hade jag fått ytterligare en ny tid in till Ryhov (kirurgmottagningen) och den var också på tisdag, så jag får väl ringa mer till Gränna VC och se om jag kan ändra min tid till senare på dagen...
.
Såg att jag hade en hel del nya kort i min mobil, ska se om jag kan ladda av dom, är ju på tiden att jag visar lite nya kort!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0