Då testar vi nästa..underbart med hästar som har egna åsikter..=P

Äntligen tillbaka i min kära soffa, vi har fäst oss vid varandra trots våran korta tid tillsammans...=P
Idag har Isabell Werths sadeln provats, den låg bra, den var superskön, jag satt som klistrad.. Men... En viss herre gillade den inte, så det var inte lönt.. Bara att lämna tillbaka och leta vidare... Men det var nog en av dom skönaste dressyrsadlarna jag suttit i. (Sen att den är ful som stryk skiter jag i, go va den)
.

.
Ska testa en annan på söndag.
.
Imorgon ska vi ut i skogen och lattja lite, se om jag blir förlåten för "sadelmissen" idag, han var väl inte superglad på mej, men han var mycket nöjd med massagen han fick efter träningen...=o)
.
För Lucky blev det endast pyssel idag, lite massage och kyla på benen...sen ut i hagen igen. Vill inte rida en häst som har gallor.. även om dom är pyttesmå och mjuka.. Hon såg dock fin ut när jag kollade henne i hagen vid 18-fodringen...=o) Så är hon fräsch imorgon blir det en skritt-tur i skogen...=o)
.
Älsklingen ringde nu, blir att han slutar senare än han först trodde...=( Tänkte ju ha fredagsmys jue... Men det finns som tur va fler dagar...<3
.
Vad står på schemat imorgon då, jo bland annat:
Tur till Herr Fagerlund
Kosläpp...=P
Lastning och löshoppning med 3-åringen nere på Örks
Ut och busa i skogen med Ludde
Hundträning
.
Så det blir nog en bra dag..=o)
.
Kram Sofia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0