Uppdatering...

Har man jobbat några timmar igen då... Gott att vara hemma tidigt, ska käka lite äppelpaj strax, sen är det väl lagom att mamma kommer så vi tar en tur i skogen med kusarna... Så gott att stallet är färdigt redan.
.
Vill egentligen hitta med att rida alla tre, men får se, kanske bara hinns med två innan mörkret kommer. Va lite läskigt att vara i skogen med Lucky igår, i skymning, hörde hur det small på avstånd (som tur red jag bara på "vår" mark, inga skjutgalna fingrar där inte)... och en lagom överladdad häst... Så ridturen gick nog lite fortare än planerat skulle jag tro.
.
Ledig imorgon nu då, klockan 10.00 ska jag vara i Borås för en muntlig förberedelse, är bara ett papper jag måste ha av mamma annars känner jag mej väl ganska förberedd tror jag... Sen blir det la ganska lugnt på eftermiddan/kvällen. Tänkte försöka hinna måla i sovrummet så det blir färdigt någongång.
.
Lördag ska jag på morgonen upp till Lisa och hjälpa till med lite unghästar.... Och sen ska väl lite hästar motioneras också. Mamma mumlade om att hon ville ta sej en tur i skogen...
.
Nehe, dags att sätta fart...äppelpaj och hästar nästa!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0