Torsdag...22/11

Varit lite duktig idag, var lite sen ner till hästarna så dom va ute kl. 08.00, men sen tog jag tag mockningen och tänkte att jag ialla fall skulle göra en del. Men när jag väl kommit igång så var snart hela stallet klart.
.
Så nu kan jag ägna eftermiddagen åt att rida när jag kommer hem från jobbet, det känns jätteskönt..=o)
Igår hann jag rida Ludde och Lucky, hatar att det blir mörkt så tidigt på kvällarna och inte lär det bli bättre. Skulle göra nästan vad som helst för att ha tillgång till ridhus eller belyst ridbana just nu. Men jag får ta det som det är...=o)
.
Kort dag på jobbet idag, skönt det... E hemma redan halv fyra, ska ta en långpromenad med Donna tänkte jag, så gott att få gå av henne lite energi. Jag har heller inget emot att röra på mej iofs..=o)
.
Är lite nervös inför kommande förhandling på jobbet, men hoppas att det kommer gå bra... Vore ju väldigt gott, gör ju lite skillnad i slutet av månaden trots allt och det är ju aldrig fel.
.
Måste ta lite kort på huset en dag sen, utifrån kan ni få se nu, men inifrån blir det inget förrens det är färdigt, älskar att visa före och efterbilder.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0