Sanny så himla duktig!

MAT!!!! Är så himla hungrig.... I köket förbereds det för ägg och räksallad....Så himla gott!
.
Har varit ute på en liten tur med Sanny idag, Tobbe knatade med tillsammans med lille Maxen, håller mej fortfarande till min tidigare teori, han har endast 2 lägen, stillastående och snabbt framåt. Sanny och jag hade ganska stora problem att hinna med första bilen, men ganska snart blev vi varma i kläderna och sen längde hon steget kanonbra! Detta har hon ju haft stora problem med tidigare. Jag gick jämte henne bort till kör-shettisarna sen vände vi och då hoppade jag upp. Hon stod kanonstilla och skötte sej jättebra hela tiden. Hon har äntligen lärt sej att kunna stå still och vänta in andra hästen också.... Det är skönt...blir tokig på hästar som trajar runt när man behöver stå still och vänta på nåt.
.
Hm...funderar på om det blir Beck ikväll vid 21.00 eller om det finns nåt på nån av Canal + kanalerna. Får kika i tv-bilagan och se om jag hittar nåt av intresse!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0