Ludde har vårkänslor!

Luddis hade vårkänslor idag tror jag, grejade och stökade lite som han kan göra när det närmar sej våren. Hittade på bus när Tobbe skulle ta ut honom. Han blir ganska stor och stark när han gör som han gjorde idag.
.
Va står på att-göra-listan idag då...hmm, ja förutom det vanliga så ingenting speciellt.
.
Fick svar att det endast skulle ta 1 dag att få hem nya klicheér till tryckmaskinen. Det är ju kanon!
.
Kanske ska summera gårdagen lite också! Morgonen förlöpte som vanligt, hem...frulle, mejlade lite och grejade.
Kl. 10.41 fick jag ett mycket intressant sms. Jag tycker alltid det är trevligt att åka en extra gång till mina håriga vänner. Men det vore trevligt att bli ombedd inte beordrad!
.
Så efter vi var klara med det vi skulle göra hemma och hade käkat lite lunch åkte vi upp till hästarna och fodrade lunch. Passade samtidigt på att göra färdigt stallet. Skönt att bara kunna åka upp på kvällen och ta in!
Tycker det är helmysigt med en sambo som är så pass intresserad av hästarna också. Maxen är ju helt och hållet Tobbes egna, han bestämmer det mesta med honom, med min inrådan förstås. Men han kan mer än vad man tror när det gäller dom där fyrbenta!
.
Meningen var ju igår att jag skulle ha märkt upp mina hösilagepåsar. Men glömde i allt annat bort att ens leta efter silvertejpen (min bäste vän). Tobbe trodde att den låg i garaget, får kuta ut och gräva efter den senare idag.
Fick en liten påminnare igår också, att jag inte skulle glömma påsarna på boxarna så hästarna tuggar på silvertejpen sen när den väl sitter på, den är giftig.
.
Nehe, nu skriker sambon att frullen är färdig! Bäst att rusa...Äggamackor...Mmmmm!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0