Äntligen kommer färgproverna....Kameler i hagen!?

Hmmm....undrar när jag får svar från henne med transporten jag bokat.... Iofs har jag gott om tid kvar, men alltid skönt att ha sånt ordnat innan.... hatar att jaga släp det allra sista innan man ska köra.
.
Är lite inne på att putsa sadlar och alla träns idag, skönt att få det gjort. Hade väl tänkt att börja tvätta upp fleece och svetttäckena också. Bra att ha dom rena ifall man behöver använda dom lite senare i vår och lite kallare sommardagar om dom är blöta....
.
Idag kommer äntligen färgproverna från företaget vi beställer band från. Ska bli gott att äntligen kunna lägga ut dom på hemsidan, den ligger ju nere för underhåll nu så då kan vi ju passa på att göra det samtidigt.
.
Har grejat lite i stallet nu på morgonen efter utsläpp, packade allt hösilage och gjorde kraftfoder. Men jag får passa Luddes müsli, den frestar tydligen även katternas smaklökar...he he
Har nog fyllt på 4 eller 5 hinkar med vatten idag också, jäklar vad dom dricker....Som kameler. Fyllde den nästan full vid utsläpp, strax innan jag skulle åka hem så var den nästan tom igen. Men iofs är det bra att dom dricker ordentligt, vet man att dom får i sej det dom behöver.
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0