Torsdag....

Torsdag.... Fint väder idag också. Och när jag kikade på väderprognosen för den kommande veckan i morse så såg det mycket lovande ut! Ska bli skönt med vår igen. Just den sidan har ju haft väldigt rätt med vädret innan....
.
Idag skulle det hålla sej kallt, men inte mycket under nollan kanske till och med nån enstaka plusgrad mitt på dagen i solen. Har haft tjocka innetäckena på mina dom senaste 2 nätterna, men det slipper dom inatt....Skönt!
.
Donna började löpa för ett par dagar sedan, blir ett sånt där löjligt smidigt löp nu igen verkar det som.... blöder minimalt i ca 1,5-2 veckor. Sen är det klart.... Var annat när vi hade hane...jisses...trodde aldrig det skulle sluta....
.
Annars idag blir det inget särskilt. Laddar om för helgen, då blir det mer att göra. Funderar på att klippa Luddes man idag. Eller jag vet inte.... Vore rätt fint att spara ut den så att den blir ganska lång också. Gillar egentligen inte långa manar om det inte är berättigat för den rasen. Men när han är i full kondis skulle han nog vara rätt snygg i riktigt lång man. Risken dock är väl att han kliar av hela till sommaren. Är så lycklig för Sanny har äntligen fått riktig svans igen....=) Är nog nägot av det fulaste jag vet med tunna svansar.
.
Kram på er!  //Sofia
.
32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0