Spaningsrunda!

Har varit en sväng till Nässjö och på en liten spaningsrunda till gamla ställen vi inte sett sedan vi flyttade tillbaka. Stannade till och med på ett ställe och gick en promenad och kikade. Mysigt, men KALLT! Blåste och var iskallt just där vi stannade kändes det som.
.
Tog sedan svängen förbi kusarna på vägen hem, alltid skönt att få checka dom en extra gång. Se att allt var lugnt, eftersom vi vid upprepade tillfällen sett en kuse från andra sidan staketet stegra sej emot det, man vill ju vara säker på att trådarna inte är nerrivna eftersom det inte är el på.
Nu lär väl ryktet gå igen att vi bara "åkte förbi" och inte stannade. he he.... ska bli kul att läsa senare idag!
.
Tänkte komma iväg bort till Åke och Karin i Havrida en dag sen, funderar på att ta hunden och gå. Är alltid lika kul att hälsa på hästarna från förr. På ett sätt är det ju det stallet jag blivit "häst" fostrad i. Och det är dom hästarna jag växt upp med. Mamma har ju ridit det stallet under många år!
.
Nu ska jag se vad min sambo kokar ihop i köket. Jag är nog bortskämd, är inte van att slava i köket varje dag. Underbart!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0