Sista dagen på veckan....

Och vilken spännande vecka det har varit, har vaknat varje morgon och undrat vad som ska hända just den dagen. Spännande intriger vill jag lova.... Och en hel del spännande saker om mej själv har jag fått reda på... (men jag vet inte från vem, roligt va!).
.
Igår hjälptes Tobbe och jag åt att plocka ner mina utlånade grejor uppe i stallet, idag ska dom lastas i bilen och köras till nästa ställe som ska ha dom, Men dom blir nog nertagna snart igen.... Blir egen kuppe inom snart framtid. Iofs inget oplanerat...har letat ganska länge! Såg tyvärr att den ena täckeshängaren blivit böjd, tobbe trodde att det skulle gå att rätta till....hoppas det, annars vågar jag inte använda den. (Efter Hectors skada) Har en annan gammal från Falskog som är böjd på mitten, inte farlig för hästarna, men den blir nog att slänga iaf.
.
Bete är ju i princip färdigt, ska bli kul att få komma ut på dom gamla vana vägarna och rida igen....
.
Funderar på att åka upp till stallet om en liten stund. Klockan börjar bli mycket.
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0