Många funderingar och Knodden är soldyrkare!

Go förmidda!
.
Strålande väder idag också, med den här tanken borde snön vara borta i mitten på veckan. Så fort snön är borta och det har börjat hända lite grejor är det dags att åka ut och kika på betet vi ska ha i sommar. Se om det händer lite grejer där ute också! Sen får vi se om det blir 2,3 eller 4 hästar som går där.
.
Måste bestämma mej för en annan sak nu i veckan också, funderar fram och tillbaka men kommer inte fram till nåt vettigt än så länge. Det vore ju världens chans på ett sätt, men samtidigt kanske jag måste lämna mina hårbollar nästan hela sommaren och bara ägna mej åt 1 eller kanske 2 av dom. Får se....
.
Knodden ligger och ålar här på solfläcken på golvet jämte databordet, mina katter är nog soldyrkare precis som jag....
.
Idag har jag lite att göra, måste bli klar med en beställning och sedan ska lite annat göras också. Skönt att hästarna redan är avklarade ialla fall....=)
.
Kram Sofia
.
28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0