Måndag....Morrn allihopa!

Morrn allihopa...Eller go förmidda kanske är mer passande!
.
Igår var det datorn som gällde nästan hela dan. Förutom dom vanliga turerna till stallet och en liten sväng in till stan.
Tack mamsen för att du åkte in till Granngården i lördags och köpte Groov 60 till mej när jag inte orkade!
Skulle aldrig låta mina djur vara utan mat, hellre svälter jag själv....
.
Det hände väl inget speciellt spännande under gårdagen egentligen. Käkade chipslåda- det är ju lite ovanligt.
.
Idag tänkte jag bada Donna, välbehövligt. Och Pipen, hankatten....Inte lätt att vara pojke, hans päls är mer flötig än ett oljefat. Blir första gången för honom, blir spännande. Men hans andra syskon var ju kanonsnälla första gången så det går nog kanon. Jag har endast stött på en katt i mitt liv som jag ogärna badar. Våran egna Zorro som närmast kan liknas vid en hackelsemaskin under bad.
.
Frukosten kallar!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0