Lunchen avklarat...Nässjö nästa!

Måste bara få skryta lite med min sambo.... Jag har kommit fram till att jag är ganska bortskämd, behöver till 99% aldrig laga mat. Han tvättar, städar, ställer upp jämt och skjutsar på mej.... Han e helt enkelt bäst!
Idag lagade han helt underbart god helstekt kyckling m. potatismos och ost- & baconsås...Jummie
Så, nu får det va färdigskrytet!
.
Va uppe i stallet vid 13.00 igen och gav dom lunchen, dom såg så nöjda ut så. Tittade nästan lite konstigt på mej, precis som att... "Matte, kommer du?". Busarna.
.
Nu har jag ducshat och gjort mej iordning, ska vi in till Nässjö och handla lite, sen till stallet och greja och ta in första kusen för skoningen.
.
Skriver mer ikväll!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0