Funderingar från långt in i hjärnbalken....

Här sitter jag och funderar på hur människor fungerar egentligen. Finns ju så mycket olika typer. Men en människotyp som faschinerar mej mest är den typen som argumenterar emot sina egna argument. Jag själv väljer att fundera ut ev. argument innan jag öppnat matluckan. Medans vissa andra bara vräker ut sej dom mest faschinerande saker för att inom loppet av några sekunder säga emot sej själva och inte bara krångla till det för sej själv utan sjunka ganska långt mer på min lista om vad som räknas som intelligenta drag.

.

Sen funderar jag hur dessa personer kan fortsätta att fungera såhär år efter år, människan anses ju ändå vara en ganska intelligent ras. Visst borde man lära sej vad som fungerar med tiden. Inte lägger du handen på en varm platta mer än en gång med flit!?....(undantag för självplågare)

.

Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0