Fullt upp!

Nu står hästarna inne och mumsar på hö....Själv sitter jag och försöker kurera mitt stackars skulderblad, axel och nacke... Känner fortfarande av det ganska mycket efter att ha fått ca 500 kg på mej igår....
.
Har varit och hämtat hösilage och spån/torv idag.... Tack snälla R på BMR som lät oss komma efter stägning annars hade vi aldrig hunnit, har suttit vid datorn och hållt på hela dagen. Det har gått i ett. Är så himla trötter nu....
.
Imorgon blir det ut och släppa ut hästarna och sedan möte kl. 10.00. Får se hur lång tid det tar. Sen hem och fortsätta med proverna till kattklubben. Kul att få fler hundklubbar också. Får vi den beställningen ska vi absolut åka och kika på tävlingen då den ligger så pass nära....=)
.
Jisses, att jurister kan vara trevliga det visste jag redan innan, men den här tjejen var ju helt underbar. Så himla trevlig och saklig. Hon öppnade verkligen upp nya vägar.... Verkligen kanon att hon kunde tipsa mej om just den lagen.... Sänder en varm tanke till henne!
.
Såg idag vid insläpp att det är fler än jag som får sina täcken strimlade.... Jag har dränkt mina i nåt starkt antibit ialla fall och det verkar hjälpa....=D....Känns skönt. Längtar tills mina 3 nya täcken kommer i nästa vecka....
.
Ska ner och käka kyckling wraps strax och kika på tv.
.
Kram Sofia!
.
31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0