F*N!!!!

F*n, hel*etes, jä*la skit....!!!!
.
Var precis uppe i stallet och skulle plocka av täckena, var dock en som tyckte att han skulle hjälpa till med Luddes täcke och medans jag plockar av Sanny ser jag hur han tar ett jättetag i Luddes täcke och sliter bort en stor bit av det....
.
Blev så förbannad att jag började grina, luddes gråa fina halvhalstäcke....svindyrt när vi köpte det.
Har suttit och kikat på annonser nu på nätet, nåt nytt täcke köper jag då inte innan vi flyttat, kanske det går sönder också. Får bli begagnat så får han nytt i höst. I vanliga fall brukar antibit hjälpa, men inte denna gången....suck....
.
Är väl inte den hästens fel egentligen, hjälper inte att vara arg på honom.... Men man blir ju ledsen när ens saker förstörs.... Och det går ju ut över Luddis också. Det är ju han som blir utan täcke. Har mejlat på en annons iaf får hoppas dom finns kvar....
.
Ska titta riktigt noga på täcket sen när jag har tid, men jag hyser inget hopp till att det ska gå att rädda iom att så mycket slets upp.... Tur i oturen var väl ändå att Ludde inte hade sitt vintertäcke på sej, det är nästan nytt och det hade inte varit roligt att leta nytt. Köpte även det till kraftigt reducerat pris. Tror ett nytt ligger på 2000:- eller nåt.
.
Ska duscha och sen ska vi in till Jönköping en liten sväng, käka och lämna släpet och så....
.
Strömmen kom tillbaka iaf, skönt det.... Nu kan man elda på igen utan att oroa sej för att pannan ska koka....
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0