Transporten bokad, djupharvat padock, ny harv imorgon!

Ska väl sova egentligen, men är lite spänd inför imorgon, eller rättare sagt förväntansfull.
.
Transporten är bokad, och imorgon ska vi även åka och hämta en annan sak som kommer göra oss mycket nytta!
Vi började nämligen med padocken ordentligt idag. Körde upp den med djupharv. Så nu när vi får hem pinnharven imorgon kommer vi att försöka göra klart, sen ska vi ev. få ta till lite tyngre maskiner när kanterna skall jämnas ut. Man kan ju göra som jag gjorde i Falskog också, gräva alla kanter för hand...=P
.
Har tagit lite bilder under dagens arbete, men väntar med att lägga ut dom tills det ser mer klart ut, så ni verkligen ser skillnaden, tyvärr tog jag dessa bilder när vi hade kört ett par varv och när vi var klara, så man ser inte exakt hur det såg ut innan. Men tror jag har en gammal bild från när vi var där och kikade på det.
.
Nacken börjar bli mer rörlig idag ialla fall, dock har jag fortfarande väldigt ont. Men jag känner att det sakta blir bättre. Har så mycket att se fram emot så man glömmer smärtan lite. 
.
Har även varit och köpt en "provhink" med färgen vi skall ha till väggarna, finns ju nästan alltid färgprover hos affärerna, men det är ju inte samma sak som att se den på riktigt hemma på väggen. Snyggt blev det ialla fall... Tog lite kort med mobilen, men dom blev inge bra, så får ta nya med riktiga kameran imorgon!
.
Nehe, nu måste jag försöka vila lite. Ska iväg tidigt imorgon och hämta harven!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0