Fredag....

Så mycket var det med den ordningen av bloggskrivandet...=P..... men här kommer en liten uppdatering om vad jag har pysslat med under dom senaste dagarna...
.
I onsdags var det jobbet som vanligt, hela lunchen var slö så jag fick gå redan 15.00, skitbra tänkte jag, mamma skulle ju sluta tidigare ochg komma och möta mej, ringde henne och kollade om hon kunde gå ännu tidigare. Jajemen!, men hon "skulle bara", så hon kom strax efter 16.00...=P Men det gör inget, jag fick ju mina stora saltstenar. Har haft små innan, men Sanny tycker att dom gör sej bättre på marken än på stolpen där hållarna sitter. Hon välter hela skiten....knashäst!
Och att dom skulle vara utan salt är inte tänkbart för mej, det är ju kanonviktigt med salt och mineraler på sommaren, likväl som på vintern!
.
Jag red syskonen bus i padocken, skritt och trav endast...Lucky gick som en dröm.... Ska bli så himla kul att tävla henne i höst.... Måste komma iväg och träna henne för en riktig dressyrtränare snart... =D Ludde var väldigt besvärad av flugorna så det blev lite lättare träning med honom.... Men hans steg är helt underbart!!!!
.
Igår tog mamma och jag oss en liten roadtrip upp till ett ställe strax utanför Götene... Ca 11-12 mil dit från Jkpg.... Så nu hänger det en svart dressyrsadel i stallet, ser helt ny ut!!!! Så idag ska det införskaffas dressyrgjort från Charlies och sen ska den provridas.... Så nu har den lilla svarta både hopp och dressyrsadel.... Ska ta kort på den så ni får se när jag får tillfälle!
.
Idag är jag ledig, sen blir det jobba hela helgen.... Ska åka och möta mamma när hon slutar idag, sen blir det en sväng till Charlies... Sen ut till kusarna!
.
Hmm...snart dags att byta i tvättmaskinerna också!
.
Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0