Nu måste det bli ordning och reda med den här bloggen igen...

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen nu det sista, men jafg får försöka ta tag i den ordentligt nu... Har varit lite mycket runt omkring mej nu det sista. 
.
Idag har jag varit på Gittans och jobbat 10-16, sen hämtade Tobbe mej efter jobbet och så åkte vi ut till stallet. Imorgon blir det mamsen som möter mej istället efter jobbet, hon skulle sluta tidigare. Igår var mamma och jag ute i stallet och bara lullade runt, blev ingen reda med nåt, jag var supertrött och hon också....Vi lyckades ialla fall mocka ur "lill-hagen" som Ludde och Lucky går i för tillfället. Förstorade den en liten bit idag, det verkade dom mer än nöjda med...=)
.
Nu efter en vecka har jag äntligen vant mej vid nya hårfärgen, innan har det ju blivit att man har hajat till lite när man passerat en spegel.. Har iofs nästan haft denna färgen innan, men hade ju en helt annan frisyr och längd på håret då.
.
Jag har la haft dom flesta färger, Blond (ljus & mellan), svart, mörkbrun, rödbrun, mellanbrun, illröd, mjukare dovare röd, GUL!! (Ja, iofs bara slingor, men ändå)....
.
Och kan ni gissa vilken min naturliga hårfärg är!?
.
Röd-blond för hela slanten.... Och den personligheten går tyvärr inte att dölja med en "fejkad" hårfärg...=P
.
Jag var lite inne på att göra slingor, men ja skiter i det, orka göra om dom sen igen.. Nej, ska jag ha sånt klabb går jag till en frisör, har ju min favorit nere vid Juneporten.... Dom suckar väl när jag kommer nästa gång, med tanke på att dom fick färga mitt hår 3 gånger, fattar ni 3 GÅNGER!!!! sist! Men jäklar vad snyggt det blev!
.
Ska kika på filmen nu!
.
Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0