Fredag hela veckan...

Sitter här i sängen och latar mej, men ska snart se till att käka lite, ska åka med bussen 13.45. Möta mamma i stan, ska handla lite, sen blir det stallet! Ska rida alla 3 pållarna idag. =D 
.
Satt för skojs skulle och kikade på vad veterinären ska göra när han ändå är här och vaccinerar om ca 1 månad. Listan blev lång och min plånbok kommer bli platt. Men det är ju för kusarnas bästa allting. Är en del grejer som ska göras som man bara gör en gång.
.
I helgen blir det fjant-fritt igen. Ska jobba heldag på söndag och halvdag imorgon, så då tycker jag att det är bättre att Donna är hos mamma, för hennes skull. Vi hade ju mimsan förra helgen, det är smidigt när man kan byta lite och hjälpas åt. Och förhoppningsvis kommer vi bo lite närmare snart, då blir det ännu smidigare...
.
Mamma pratar om att åka ner till Gekås igen, och jag kan säga att det kliar i shoppingfingret...=P
.
Men i övrigt ska jag bara njuta av min lediga fredag, tillsammans med mina underbara hästar... det är en helt fantastisk känsla att komma ut till stallet och hälsas av inte 1, inte 2...Utan 4 glada gnäggningar. Alla hästarna hälsar när jag ropar på dom, helt ljuvligt. Och nu är det även en ny liten röst som svarar, så mysigt med pratiga hästar.... Vilket våra verkligen är! Tycker att det är så mysigt att alla har så oiika röster, Luckys bebisgnägg, verkligen feminint, Luddes lite höga, gälla röst, blandat med "muller" (när han ser nån han tycker om), Sannys mörka, hesa och Maxens klara, skarpa ponnygnägg. 
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0