Tisdag, näst sista dagen på jobbet innan jul!

Jaha, bara imorgon kvar, sedan var det då julafton igen. Tycker året har gått ganska fort, men vi har hunnit med mycket.
.
Blev en snabbis i stallet imorse, sen iväg till jobbet. Jobbade till 18.30 idag, skulle stötta upp ifall det blev jättemycket men det blev ganska lugnt på e.m/kvällen. Däremot hade vi att göra så det både räckte och blev över på kvällen. Jag antar att vi inte kommer få mindre att göra imorgon.
.
Vi hittade Tigger idag när vi åkte till stallet, är så glad att vi bestämde oss för att åka ut en snabbis innan jag började, bara ett infall vi fick och det visade ju sej vara jättebra! Så nu ligger han här hemma i värmen och sussar den lille tjockisen. Alla hemma till jul, känns underbart!
.
Imorgon ska hästarna få lite mer av min tid, åker direkt efter jobbet sen får det ta den tiden det tar. Ska bli underbart att få sätta igång dom igen nu, har ju inte blivit så mycket ridning iom att det varit så körigt med flytt och stallbyte och allt. Men nu så! Och min årliga tradition med julritt måste jag ju upprätthålla också! Förra året var det ju Sanny jag skrittade i några underbara minuter. Har inte bestämt mej för vem det blir än, men det lutar väl åt Lucky.
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0