Tisdag

Stel som en pinne var jag idag då... Men motionerat har jag...så har väl rätt att vara stel. Först promenad till stallet från bussen, sen ridit Luddis, sen längre promenad med Lucky. Mockat och grejat som vanligt förstås. Jobbade mellan 10-13. Buss både till och från jobbet, tråk...
.
Tobbe hemma och lite sjukling idag, ledig imorgon också...
.
Imorgon ska jag släppa in och kvällsfodra i stallet, nu har jag koll på vart alla dessa ponnisar ska stå också. Funderar bara på vart den lilla shettisen som kom ikväll finns imorgon... hehe, får väl leta så hittar jag den nog...=P
Trivs så himla bra därute i nya stallet...Sån underbar stämning!
.
Nehe, sussa nu kanske!
.
Kram Fia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0