Söndag...

Jobbat mellan 13 och 19 idag. Varit en hel del faktiskt, mycket pensionärer och barnfamiljer, dom har väl grävt sej fram från sin vinterdvala nu inför julen. Går dom väl i ide igen framåt trettondagen.
.
Tobbe har hämtat sista av mina stallgrejer som skulle till nya stället, så nu är det bara det "utsorterade" kvar att köra till Gränna. Ska bli gott när det är färdigt så slipper vi ha det att tänka på också.
.
Känns lite overkligt att det skulle vara jul om bara 4 ynka dagar, fast alla julklappar förutom 2 är köpta. Gick på en dag, skönt! Och det gick faktiskt att röra sej inne i affärerna trots att det var helgen innan jul, Ikea var ganska fullt med folk, men när vi var på Eko var det inga problem alls. Knappt en kotte.
.
Ikväll har Donnis fått sej ett bad så nu luktar hon inte gammal mossa längre, (fast hon tyckte hon luktade jättegott innan och skitilla nu)...Hon fick sitt vanliga idiotryck och gned sej mot allt inkl golv, väggar och kartonger... Allt för att hitta nåt som hon ansåg luktade bättre än hennes hundschampoo...
.
Jag måste ge Knodden ett bad snart, han luktar skitilla, inte mysigt att ha han i sängen då inte.
Kanin verkar nöjd med att ha blivit inne-kanin, han tillbringar dagarna med att ligga platt på sidan eller på mage med benen bakom sej och stensova. Eller leka med hans snurrhjul med pingla...
.
Imorgon är jag ledig, så då blir det handla lite på förmiddan och sedan stallet och reda i mina grejor... Ska se till att använda kameran som legat i min ryggsäck i flera dagar nu också...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0