Nyårsafton...!

Hoppas. alla kommer få ett riktigt fint 2010! Jag själv ser fram emot året väldigt mycket..=o)
.
Ikväll har jag planer på att åka över till Nässjö, men verkar inte bli så. Jag mår fortfarande inte bra, hoppas att det ska bli lite bättre efter lite frukost med äggmacka, älsklingen mår inte heller helt bra än...=( Men vi får väl ta hand om varandra...
.
Till och med hunden och kaninen verkar slöa idag... Katterna däremot lever fan, ialla fall bull och knodden, flänger runt här som värsta vilddjuren...rafsar och grejar med allting. Knodden ville tydligen laga mat innan, för han gick och lyckades både sätta igång och sätta på en platta på spisen (touch). Men jag har aldrig anklagat honom för att inte vara smart heller..=)
.
Jag börjar fundera på om kanin verkligen leker med sin pingelgrej eller om han försöker döda den, senaste påhittet är att ta den i munnen och kasta den till andra sidan buren. Sen upprepar vi det några gången tills matte nästan fått hjärnblödning.
.
Kram Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0