Nu var det bokat...=(

Nu var det bokat...datumet är satt då två av mina änglar ska lämna mej och bli riktiga änglar...=(
.
Det kommer nog bli det i särklass jobbigaste jag någonsin har gjort, inte nog mer att jag ska ta bort en utan två på samma dag.
Men killen jag pratade med sa att allt kommer gå kanonbra och att dom kommer knappt hinna märka vad som hände.
.
Jag flyttade in i nya lägenheten i tisdags kväll, den är jättemysig. Ligger kanske lite fel, men på nåt konstigt sätt känns Gränna väldigt hemma för mej. Donna verkade nöjd, lite stressad när det klampade på ovanvåningen. Man kan ju börja undra om det är så pass dåligt ljudisolerat eller om det helt enkelt bor en skock med vilda elefanter däruppe, det låter som det ialla fall.
.
Usch, imorgon måste jag hinna med mycket, ska både till doktorn, sen måste jag hinna köpa skor till ludde och lucky och snöplattor till Lucky. Sen kommer Mats på eftermiddan och skor. Kommer gå fort iom att det endast är Ludde och Lucky som skall ha skor på sej nu. Se vad Sanny säger om att få gå barfota. Funderar dock på om jag skulle tvinga mamma att åka förbi Charlies redan ikväll så jag får inhandla skor och snöplattor.
.
Hoppas det finns el i stallet ikväll nu, mindre roligt att mocka i mörker, fy...!
.
Kram Sofia


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej,

ska du ta bort två djur? Usch va jobbigt :-( tog ju bort vår hund i våras å det var jättetungt, hon var sjuk, men hon var ju gammal å hade haft ett långt å bra liv så det var det enda rätta...men det var väldigt tyst å tomt efter henne,

kram

marianne

2009-12-05 @ 18:06:45
URL: http://marresmams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jobbigt beslut. Men är säker på att du gör det rätta.. men det måste vara det svåraste en djurägare tvingas vara med om. :-(

2009-12-08 @ 10:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0