Måndag...2 dagar kvar till jul...

Usch...förkyld och hängig, ont i öronen...synd om lilla mej. Ligger här och kikar på Simpson med ett halvt öga och det andra på datorn och försöker dricka så mycket som möjligt.
.
En varm dusch vore inte helt fel, he he, kaninen pinglar med sin leksak, den var väldigt uppskattad!
Det värsta när jag blir förkyld är att det sätter sej i kroppen direkt, ryggen känns som om den var halvt ur led och resten har varit knackigt ett par dagar nu.
.
Men jag har varit lite duktig idag ialla fall, gick från bussen till stallet och sen tillbaka också. Kallt, men annars 2 ganska sköna promenader. Sen tog Donna och jag oss en promenad ner till affärn när jag kom hem, hon behövde komma ut en längre runda och jag var godissugen så det passade ju bra. Gillar egentligen inte att sätta henne utanför, men det var så lite folk så jag var bara inne kanske 2-3 minuter. Hon skötte sej jättefint. Men lite skäms jag, tycker verkligen inte om att lämna henne ensam där utanför.
.
Idag har all julmaten blivit inhandlad, skönt att fått det gjort, vi höll på att bli tokiga inne på Willys, pensionärerna var igång igen....=P Överallt var dom! Sen blev det en snabbis upp till A6, sen Granngården, Rusta och Biltema, sen en outlet-butik nere i Centrum som jag definitivt ska besöka igen när tillfälle ges.
.
Nu längtar jag efter julledigheten som varar i hela 2 dagar för min del. Men det är 2 dagar hemma med min familj i lugn och ro...
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0