Julafton...!

God Jul på er allihopa!
.
Min jul har varit underbar hittills. Låg kvar länge i sängen, ner och åt en stor julfrukost med stekt ägg och bacon och varmrökt lax. Med det i magen åkte vi till stallet och mockade och grejade. Tog också min årliga julritt, iår blev det faktiskt lille Maxen som fick sej en tur. Vet att jag är för lång och enligt mej själv lite tung...men inte enligt Maxen...=P Han var superpigg och skulle knappt stå still när vi gjorde iordning honom och ännu mindre när jag skulle upp!....När vi försökte stanna för att ta kort trampade han runt som en tok, så skojsigt var det!
Blev en kort tur, men helt underbar. Donna flängde runt som en tok och busade i snön, älskar ju snön den hunden!
.
Sen åkte vi hem och satte fart med maten, kikade på Mussen Jul medans janssonen stod i ugnen. Sen käkade vi i lugn och ro och nu väntar lite julgodis och slapp framför tv'n... Sen blir det lite julgröt senare ikväll...=)
.
Fick ny mobil i julklapp av Tobbe, sen displayen på min gamla gav upp...Jättefin, lila...=o)
.
Fick julklapp i stallet igår också, en megakorg full med massa julgodis, hur gulliga som helst är dom. Trivs så himla bra och det viktigaste av allt... Hästapållarna trivs kanonfint!
.
Imorgon kommer mamma och mormor så vi ska fira lite jul, sen blir det stallet och rida en sväng. Fick nog sällskap imorgon också lät det som... Så himla mysigt när Tobbe och Donna kan knata med, och nyttigt för båda två....;P
.
Bjuder på två små kort på mej och Maxen också!
.

.

.
God jul på er allesammans ännu en gång!
.
Kram Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0