Mitt i natten...

Borde väl sova, men är helt enkelt lite för uppe i varv för det...
.
Har jobbat ons-fre denna veckan, men är nu ledig i 4 underbara dagar... Ska bli stallet för hela slanten, ska se till att få det gråa färdigt nu i helgen... Sen blir det det gröna, jag är helt och hållet fast på att inte en grönt penseldrag det blir på mina väggar innan det gråa är färdigt... Tycker inte om att dutta lite här och var, bättre att slutföra det man påbörjat innan man börjar med nåt nytt.
.
Alla pållarna mår jättefint och börjar komma upp i kondition nu, Luddis börjar blir studsboll, Lucky blir starkare och Sanny blir piggare för varje dag. 
.
Nehe, det blir inte mer för tillfället, för nu börjar jag faktiskt bli trötter!
.
Kram Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0