Kan inte riktigt sova...

Sitter här och kan inte riktigt sova ännu... Har precis kikat på Con Air på tv... Längesen jag såg den, riktigt längesen.
.
Längtar till måndag, jag känner på mej att imorgon kommer timmarna att släpa sej fram när jag är på jobbet, vad jag hatar när det blir så!
.
Vi har fått lite gjort idag ialla fall, inte lika mycket som igår, men alltid nåt. Målade Sannys boxdörr (galler och ram) en gång till, och slipade, tvättade med målartvätt och målade Noras dörr (galler och ram).
Sen gick jag en promenix med Luddis i skogen och longerade honom i vinterhagen, den är ju nerbetad och fin nu, ganska bra svikt däruppe!
.
Men skönt att få sussa lite längre imorgon, börjar inte förrens 12.30. Hade ju hunnit rida på morgonen, men känner att jag vill ha den tiden hemma och vila istället. Har känt mej lite hängig det sista, vill ju inte riskera att ta ut mej så jag blir sjuk på riktigt...
.
Kanske ska försöka sussa lite ialla fall.. Kan ju inte sitta uppe hela natten heller..=P
.
Kram Sofia!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej!

Är du också vaken ännu, visst är den bra - ConAir- jag kan väl inte påstå att jag längtar lika mycket till måndag som du men det har ju sina skäl.

Suss nu gott, vi hörs imon!.

Puss & kram från Mamsen

2009-08-30 @ 01:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0